Arkadaşını Davet Et

Sait KöşkGermanMein Liebes Kind - Meine Gebete Sind Mıt Tır

Mein Liebes Kind - Meine Gebete Sind Mıt Tır (9786258268485)

Tedarikçi : Karavan Çocuk
Para Puan : 0
İndirim Oranı : %53 İndirim
KDV Dahil : $36.07
İndirimli : $15.85  + KDV
KDV Dahil : $16.96
Barkod : 9786258268485
KÜ-6

Dieses Buch wurde erstellt, damit Kinder sich mit ihren Eltern daran gewöhnen, zu beten.

n

Es gibt keinen bestimmten Ort oder eine bestimmte Zeit für das Beten, aber es ist gut, jeden Abend, vor dem Schlafengehen, mit unseren Kindern zu beten.

n

Beim Beten erkennen wir: Wir haben einen Gott. Er weiß, was in unseren Herzen ist, er schafft alles, er erfüllt unsere Wünsche und hat Erbarmen mit den Schwachen.

n

Bu kitap, çocukların ebeveynleri ile birlikte dua alışkanlığı kazanmaları amacıyla hazırlanmıştır.

n

Duanın yeri ve zamanı yoktur. Ama her akşam yatmadan önce çocuklarımızla dua etmek güzeldir.

n

Dua etmekle anlarız ki: Bizim bir Allah’ımız var. Kalbimizdekileri işitir, her şeye yetişir, isteklerimizi yerine getirir, güçsüzlüğümüze merhamet eder.

n

Bu Kitapta; Aile, Merhamet ve Sevgi Anlatılıyor.

(Tanıtım Bülteniinden)

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR