Alan BakerChildren InterestLittle Rabbits' First Numbers: Learn First Numbers with the Little Rabbits (Little Rabbit Books)

Little Rabbits' First Numbers: Learn First Numbers with the Little Rabbits (Little Rabbit Books) (9780753474068)

Marka : Alan Baker
Tedarikçi : ROARING BROOK
Ciltli

Young children will enjoy following Alan Baker's inquisitive little rabbits as they make new discoveries. Simple scenes involving sorting, counting, and matching activity combined with playful artwork offer a fresh approach to learning early concepts.

(Tanıtım Bülteninden)